torsdag 26. februar 2009

Framdrift åpningsutstilling

Gravfunn vikingtid
I morgen diskuterer Frans-Arne og jeg disposisjon til utstillingen om gravfunnet fra vikingtid(gjenstander, tekst, bilder, kart, osv.).

Jeg fant (flintdolken)
Med tanke på finnerens unge alder, har jeg har tegnet et forslag som bruker tegneserie som virkemiddel i fortellingen av denne historien. Neste funnutstilling kan selvfølgelig bruke noe helt annet, men jeg synes at tegneserien fungerer på akkurat denne historien. Inge har laget forslag til tekst som jeg bruker som utgangspunkt. Vi kan ta gjennomgang på neste møte og avklare redigering.

Monter
Hva gjelder monter til disse utstillingene skal jeg tegne helt nye. Jeg skal ha et møte med
"Rådet for mennesker med nedsatt funksjonsevne i Vest-Agder" for å få innspill til hvordan vi kan prøve å få en utforming som er bra med tanke på universell utforming. Gunhild og Inge: Jeg kan diskutere detaljer omkring utforming direkte med Nils-Magne etter at dere har tatt henvendelsen, kanskje han også kunne deltatt på møtet med rådet.

Ingen kommentarer: