onsdag 17. juni 2009

Framdrift/montering åpningsutstillinger

Alle bannerne til utstillingene er levert til plotting.

16. og 17. juni: Jeg har godkjent noen prøvetrykk og skal godkjenne resten i dag.

22. juni (ev. 19. juni): Inge sørger for henting av bannere fra Xpressprint mandag 22. juni, ev. lørdag 19. juni dersom de er ferdige. Inge: Jeg skal gi beskjed så snart jeg får tilbakemelding fra Xpressprint.

Mandag 22. juni: Inge begynner montering av bannere, jeg deltar også. Kathrine Bringsdal leverer det ene ullbanneret (diamantkypert) i løpet av uka.

Torsdag 25. juni: Nils Magne Håkegård, Rolf Kristiansen fra Vest-Agder-museet og jeg leverer montrene torsdag 25. juni, ca. kl. 12. Vi stiller opp montrene og kobler til strøm. Inge sørger for skjøteledninger. Vi tar med oss ferdigpakket silicagel og fuktighetsmålere til montrene.

Torsdag 25. juni kommer også teknisk konservator Brynjar Sandvoll fra Kulturhistorisk museum med gjenstandene. Han kommer ca. kl. 15 eller 16. Vi tar en rask gjennomgang av hvordan glasslokkene skal settes på med Inge. Nils Magne kommer ev. tilbake på fredag dersom det er nødvendig.

Fredag 26. juni monteres gjenstandene fra Kulturhistorisk museum. Jeg deltar.
Vi monterer også dolken på fredag (Inge, jeg ordner monteringunderlag til dolken).

Fredag 26. juni: Lyssetting. Inge, vi må se an om utstillingen er ferdig nok til at Arild Johannessen kan begynne lyssetting allerede fredag 26. juni, eller om det er best å vente til uken etter.

29. juni - 3. juli: Forhåpentligvis kun rydding og vasking på våre utstillinger. Kunstutstillingen monteres denne uken, det er Irene Ikdal som er ansvarlig for den.

Ingen kommentarer: